Exercitii pentru tonifierea sanilor

Fie ca ne dorim sani mai mari sau mai mici, pe toate ne uneste o dorinta unica: sanii nostri trebuie sa fie, in primul rand, fermi!

Exista numeroase metode pentru a avea sani fermi si sexy, de la lifting mamar, cu riscurile iminente unei interventii chirurgicale si terapii sofisticate, cu un pret pe masura, pana la tratamente si remedii eco, ce sunt prietenoase cu bugetul tau si deloc invazive pentru pielea ta.

Beautiful_bustExercitii pentru tonifierea sanilor
O arma a frumusetii feminine alaturi de cultura si feminitate este reprezentata de sani. Indiferent de marimea acestora, important este aspectul lor, astfel ca si sanii mai mari isi pierd frumusetea atunci cand tonicitatea lor scade. Chiar daca natura ne-a inzestrat cu sani frumosi in anii adolescentei, trebuie sa invatam sa le mentinem frumusetea si naturaletea.

Este important sa considerati exercitiile fizice de intretinere ca fiind parte din fiecare zi. Asa cum nu puteti renunta la igiena personala pe care o efectuati zilnic, la fel ar trebui sa procedati si cu exercitiile de intretinere, spre exemplu practicati-le intotdeauna inainte de dus.
Tonifierea sanilor nu depinde doar de exercitiile fizice in sine, ci si de momentul in care le incepeti si de asemenea de alimentatie, haine (sutiene stranse) etc. Glanda mamara si tesutul adipos care o inconjoara este sustinuta de niste tracturi fibroase (ca niste fire) care pornesc de la peretele toracic (muchii pectorali) si se ancoreaza in zona subcutanata a sanului. Aceste tracturi au un rol foarte important in sustinerea glandei mamare. Tonifierea muschilor
anteriori ai cutiei toracice contribuie la mentinerea aspectului frumos al pieptului.

Va propunem cateva exercitii simple insa esentiale pentru mentinerea aspectului frumos al sanilor.
1. Pregatire: veti avea nevoie de doua gantere cu greutate variabila intre 3 si 5 kg.
Exercitiu: In picioare, cu spatele drept, ridicati pe langa corp ambele brate in care tineti cele doua gantere. Bratele drepte ridicate se coboara usor spre spate cat de mult puteti, apoi reveniti cu ele (mentinandu-le paralele) pana la un unghi de 90 de grade cu trunchiul. Faceti serii de cate 10 astfel de ridicari.
2. Pregatire: si de aceasta data veti avea nevoie de gantere.
Exercitiu: In aceeasi pozitie ca la exercitiul 1 veti face ridicari ale bratelor in care tineti ganterele, insa de aceasta data nu pe langa corp, ci ca si cum ati vrea sa desenati un cerc in plan frontal (plan paralel cu umerii). Faceti serii de cate 10 astfel de ridicari.
3. Pregatire: pe o suprafata dura (spre exemplu pe covor) va asezati pe spate, cu bratele intinse ca si cum ati forma o cruce, iar in maini tineti ganterele.
Exercitiu: Aduceti bratele deasupra pieptului, apoi le coborati usor. Faceti serii de cate 10 astfel de ridicari.
4. Pregatire: pe o suprafata dura, pe o saltea subtire sau covor spre exemplu, va asezati cu fata la podea. Privirile sunt indreptate inainte, iar bratele le indoiti astfel incat palmele sa ajunga imediat sub umeri.
Exercitiu: va impingeti in maini mentinand corpul aliniat, apoi coborati usor fara sa fie necesar sa atingeti din nou podeaua. Sunt acele exercitii cunoscute sub numele de”flotari”. Sunt suficiente 5.
Daca vi se par dificile aceste axercitii, incercati atunci un alt exercitiu echivalent: in fata pieptului aduceti mainile astfel incat sa puneti in contact palmele (ca si cum ati face o rugaciune).
Impingeti cu ambele brate cat puteti de mult palma in palma, faceti o mica pauza si reluati impingerea bratelor. Repetati acest exercitiu de 15 ori.
In general orice exercitiu care implica bratele poate ajuta la tonifierea sanilor, astfel nu ezitati sa efectuati macar exercitiile de aerobica in fiecare zi.

Un san frumos impune fortificarea muschilor pectorali, prin efectuarea diferitelor sporturi si exercitii de gimnastica. Tot astfel, tinuta dreapta, fara spatele incovoiat, permite ridicarea si a muschilor pectorali. Astfel, acesti muschi isi pierd din tonicitate si sanii “cad”.

Gimnastica pectorala este necesara, dezvoltand musculatura pieptului prea mic sau reducand volumului bustului prea dezvoltat.

Purtarea sutienului trebuie sa inceapa de la 14 – 15 ani, chiar daca aparent nu ar fi cazul.

Sutienul trebuie bine ales si pe masura, fara sa comprime, sa aplatizeze sau sa deformeze sanii. Cel mai bun sutien este acela ale carui bretele nu trag si care nu aplatizeaza sanul. Forma sutienului trebuie sa fie in concordanta cu forma sanilor si cu marimea lor.

Pentru sanii mici, se va prefera un sutien mai gros, eventual captusit cu burete, iar pentru sanii mari se va alege un sutien cu partea de jos intarita, pentru a nu solicita prea mult bretelele. In niciun caz nu trebuie comprimati printr-un sutien prea stramt.

In cazul unui bust deformat, se recomanda sutienul corect executat, de comanda.

Purtand sutiene fara bretele, prevazute cu balene sau sarme de mentinere, acestea vor fi captusite cu pernite, deoarece astfel pot provoza rani sau iritatii.

Ca exercitii pentru bust, specialistii recomanda:

Respiratia are un rol principal in toate exercitiile pentru bust. Deci se incepe cu un exercitiu de respiratie: picioarele indepartate, bratele tinute de-a lungul corpului, se ridica bratele vertical, inspirand, apoi le readucem usor la pozitia initiala, expirand.

Dimineata si seara, cu fereastra deschisa, vom executa cateva miscari largi de respiratie, care ne vor ajuta la intarirea muschilor pectorali.

Alte exercitii:

Capul adus spre spate, bratele intinse spre spate, pieptul bombat in afara, inspiram adanc, apoi expiram brusc, destinzandu-ne si revenind la pozitia initiala.

Ingrijirea sanilor

Vorbim de perioada pubertatii si putin dupa pentru ca mai tarziu, cand sanul este format, sau dupa o nastere nu se mai pot da sfaturi.

Deci la pubertate nu trebuie purtat sutien pentru ca acesta strica forma, strivind masa glandulara in dezvoltarea ei. Sigur, daca o pubera are sanii foarte mari, atunci ei trebuie sustinuti, greutatea ducand la alungirea lor.

Daca se poate, este bine sa nu se poarte sutien. Sutienul produce strangere, apasare si lasa urme pe san, dand de cele mai multe ori o forma nefireasca acestuia. Dar putine femei pot sta fara sutien.

La baie nu stati u sanii in apa fierbinte. Pe sani in mod special, apa trebuie sa fie usor spre rece.

Orice modificare de culoare, marime, durere, noduli durerosi care nu dispar dupa perioada ciclului, trebuie aratata medicului.

Nu va tratati singura dupa retetele prietenelor. Fiecare organism reactioneaza in mod propriu.

La lovituri, brutalizari, eforturi, daca simtiti in zona sanilor jena, pana ajungeti la medic, puneti comprese reci.

Multe femei transpira sub sani. Spalatul cu mult sapun modifica mantaua acida (pH-ul), fapt ce duce la aparitia iritatiilor si a petelor pigmentare. Deci spalatul se face cu mai putin sapun, dar zona respectiva se pudra cu talc.

Recommended For You

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *