Vreau sa slabesc rapid si sanatos

Gândeşte-te la femeile pe care le cunoşti sau le-ai văzut la televizor, ai citit despre ele, şi au ambiţie. Ce observi la ele? Ce le scoate în evidenţă?

Probabil primul lucru pe care îl spui este – Sunt femei puternice. Şi poate chiar admiri această calitate dar nu ai nicio idee despre cum ai putea să ajungi şi tu acolo.

Ambiţia este cheia pentru putere. Este dorinţa de a schimba şi angajamentul de a continua să lucrezi în ciuda obstacolelor. Efectuând activităţile legate de Ambiţie, s-ar putea să descoperi şi să elimini câteva temeri pe care nu le ştiai. Teama de durere, teama de a experimenta propria-ţi putere, teama de forţă. Forţa nu e un cuvânt murdar pentru femei. Nu înseamnă să-ţi încordezi muşnchii sau păr pe faţă sau o atitudine pur bărbătească. Secretul pentru un corp sănătos şi graţios este un centru puternic şi echilibrat. Toate îmbunătăţirile încep cu puterea. Dacă vrei şolduri mai mici, trebuie să devii mai puternică.

Dacă vrei o talie mai subţire, trebuie să devii mai puternică. Nu există nicio ţintă care nu poate fi atinsă prin a deveni mai puternică.

Rezultatul forţei este încrederea, care înseamnă că tu crezi în succesul tău. Poate părea evident dar sunt mereu uimită că percepţiile negative ale femeilor legate de corpul lor devin atât de mult o parte din ele încât nici măcar nu pot să vadă schimbările pozitive atunci când acestea se petrec. Recent, o prietenă se plângea deoarece după mai multe luni de muncă intensă, nu credea că trupul ei arăta diferit. Am luat instrumentele de măsură şi am verificat.

Pierduse 13 centimetri la spate, dar totuşi nu putea să vadă asta. Era atât de obişnuită cu eşecul încât era oarbă în faţa succesului. Nu mai trebuie să spun cât de uimită a fost să vadă adevărul când am măsurat-o.

Ţinta exerciţiilor care îţi construiesc forţa este să contruiască prezenţa ta fizică în lume şi forţa ta mentală încât aceasta să trăiască în corpul tău. Ai văzut vreodată o femeie intrând într-o încăpere şi ai fost impresionată de forţa prezenţei ei? Poate că nu era frumoasă după niciun standard, dar era ceva puternic legat de ea. Aceasta este menirea exerciţiilor care construiesc forţa.

Exerciţiile pentru Ambiţie fac mai mult decât să îţi întărească trupul. Te obligă să îţi întăreşti mintea. Trebuie să se petreacă în acelaşi timp, altfel niciuna nu se va petrece. Rezultatele tale sunt corelate direct cu cât de departe eşti dispusă să îţi duci mintea şi încrederea în tine. Nu există absolut nimic pe care să nu-l poţi face dacă îţi doreşti cu adevărat. Femeile au deseori probleme în a-şi accepta realizările, în a conştientiza că au făcut bine şi a-şi oferi meritele singure. Ce s-a întâmplat cu ideea de a ieşi în faţă şi a-ţi primi premiul când câştigi? E un concept pierdut pentru multe femei şi de aceea vorbesc despre încredere alături de forţă.

Exerciţiile care reprezintă Ambiţia.

1. FlotăriÎmpins de la umeri, cu ganterele
2.
3. Aplecări cu picioarele întinse
4. Fandări

“Există cu siguranţă un transfer de putere de la a devenit puternic fizic la contactul social şi cel de la servici.Când reuşesc ceva nou din punct de vedere fizic, îmi spun – Iată că pot asta. Şi poate mai sunt lucruri pe care pot să le fac. De exemplu – Nu voi lucra pentru un salariu mai mic, pentru că merit un salariu mai mare.Această persoană nu mă va învinge, pentru că sunt puternică, sunt bună, sunt grozavă! Totodată, dacă vreodată mă simt rău sau dărâmată în urma unei întâmplări, câteva activităţi fizice sunt antidotul meu. Mă fac să mă simt pozitivă şi îmi liniştesc mintea, chiar dacă pentru o oră şi ceva. Dar această limpezire a gândurilor parcă mi-a salvat viaţa.”

Mihaela, 34 ani

“Când mă confrunt cu adversităţi, e mai bine să urmez cursuri de dans, exerciţii fizice sau să ies pe terenul de tenis decât să iau medicamente. Trebuie să învăţăm modalităţi constructive pentru a ne simţi forţa şi puterea şi a rezista cu noi înşine..”

Graţiela, 39 ani

“Ambiţia înseamnă să arăţi şi să te simţi puternică. Îmi place faptul că sunt mult mai mulţumită de mine – pot ridica lucruri mai grele, să mut mobila, să alerg fără să mă sufoc. Nu îmi place să fiu neajutorată sau dependentă.”

Constanţa, 24 ani

“Nu eram obişnută să mă simt foarte bine cu mine. Activităţile fizice mi-au dat încredere în capacitatea mea de a reuşi lucruri pe care le credeam imposibile. Deasemenea, m-a ajutat să mă accept exact aşa cum sunt.

Fiecare are trăsături de caracter pozitive, abilităţi fizice bune şi lucruri mai puţin atrăgătoare. Am văzut cât de important este să accepţi ambele laturi ale tale. Femeile tind să se concentreze mai puţin asupra calităţilor lor atrăgătoare şi să treacă peste punctele lor tari. Asta e trist şi pare că te învingi singură.”

Tamara, 32 ani

Program de slabire

Pe scurt putem spune ca un program eficace de slabire (pierdere de grasime si nu de masa musculara) trebuie sa cuprinda:

1. Un program de miscari aerobice; aproximativ 40 min. de 3-4 ori/saptamana. Intensitatea efortului pe care trebuie sa-l depuneti este in concordanta cu ritmul cardiac (puls). Acesta trebuie mentinut timp de 20 minute in fiecare sedinta de 3-4 ori/saptamana. Procentul minim pentru a pastra o buna forma aerobica este in general stabilit la 65% din ritmul cardiac maxim. Puteti calcula obiectivul dumneavoastra de ritm cardiac astfel: (220 – varsta dumneavoastra) x 0,65 = Puls exemplu pentru un individ de 40 de ani acesta va fi: (220 – 40) x 0,65 = 117 batai/min.

Programul de exercitii trebuie urmat in urmatoarea ordine:
1. exercitii de intindere – cateva minute
2. exercitii usoare de incalzire – 5-10 minute
3. exercitii intense la ritmul cardiac prescris – 20 minute
4. exercitii usoare si de intindere, pentru perioada de relaxare de 5 minute
Intrarea intr-un astfel de program se face treptat. Pentru mentinerea si chiar cresterea masei musculare se recomanda si introducerea unor programe de exercitii anaerobe de 2-3 ori/saptamana.

2. Un regim alimentar adecvat scopului propus – scaderea masei grasoase. Pentru a stabili un astfel de regim alimentar sunt necesare unele cunostiinti legate de nutritie si anume despre: proteine, glucide, lipide, calorii, metabolism bazal, alimente, etc. Un astfel de regim nu inseamna in nici un caz “a rabda de foame”, din contra se mananca bine, reducand insa grasimile la minim si consumand carbohidrati complexi. A manca putin, respectiv a rabda de foame, inseamna a lipsi corpul de principiile nutritive de baza: proteine, vitamine, minerale. Acest lucru va afecta negativ sanatatea ducand la imbolnaviri. In aceasta perioada se recomanda a se consuma alimenta bogate in proteine si sarace in grasimi si glucide, cum este: pieptul de curcan, pestele slab, albusul de ou, care vor mentine cel putin masa musculara si vor permite topirea grasimii corporale.

3. Un consum adecvat de suplimente alimentare care vor complecta regimul alimentar, care este deficitar in unele principii alimentare si in plus vor influenta digestia, sistemul hormonal, vor favoriza pierderea de apa din cavitati si vor ajuta la arderea grasimii corporale. Aceste suplimente alimentare vor cuprinde:
1. un complex de vitamine, minerale
2. substante lipotrofice: colina, inositol, lecitina
3. amino acizi cu actiune lipotrofica: L-Carnitina, metionina, DL-fenilalanina, taurina, glisina;
4. extracte din plante cu actiune diuretica: urva ursi, corusilk, cranberry etc;
5. fibre alimentare din grapfruit, glucoman, fulgi de ovaz, celuloza vegetala etc;
6. enzime complexe: lipaza, amilaza, papaya etc;
7. chromium picolinate;
8. concentrate proteice din albus de ou, fara grasime si carbohidrati;
9. amino acizi.

Toate acestea vor completa regimul alimentar si vor ajuta corpul sa arda mai repede si mai eficient grasimea. A neglija unul din cei 3 factori: antrenament, regim alimentar si suplimente, inseamna esecul metodei de slabire. Acestea sunt metodele stiintifice aplicate cu succes in zilele noastre si pe care vi le recomand cu caldura, ca fiind singurele metode eficiente, care au dat rezultate bune. Cu astfel de metoda veti invata sa va mentineti intr-o forma fizica buna toata viata.

Slabeste 5 kilograme in 2 saptamani

Dietele nutritive, echilibrate asigura o slabire sanatoasa si mentinerea rezultatelor pe termen lung. Acest articol iti va oferi cateva principii de baza aplicabile in orice cura de slabire.

Cunosc multi oameni care au reusit sa slabeasca si ulterior sa-si mentina greutatea prin schimbarea stilului de alimentatie, respectand cateva reguli de baza si fara a se priva de placerea de a manca gustos.

Daca ti-ai propus sa urmezi o dieta de slabire este preferabil sa alegi o cura de slabire echilibrata, bazata pe alimente naturale si sa te inarmezi cu rabdare. Schimbarile se pot face treptat, nu e necesar sa renunti la mancaruruile preferate brusc si nici definitiv.

Pentru mentinerea rezultatelor dupa o cura de slabire este necesar sa ai grija sa consumi doar ocazional si in cantitati mici acele alimente care nu sunt sanatoase si ingrasa.Curele de slabire bazate pe principiile enumerate mai jos te vor ajuta sa slabesti lent dar sigur si sa-ti schimbi mentalitatea despre hrana. Vei realiza ca depinde numai de tine sa oferi corpului tau “combustibil” de calitate si sa-l ajuti sa functioneze la capacitatea maxima.

A slabi inseamna a manca sanatos si a lasa metabolismul sa “respire” , nu se poate slabi repede fara efecte secundare pe termen lung. Conform medicilor nutritionisti, o slabire naturala dureaza intre o saptamana si 3 luni, in functie de kg si inaltime. Dietele trebuie alese cu grija in functie de mai multi factori.

In cartea SLABESTE NATURAL si cel mai bun program de slabit veti gasi solutii cum sa slabesti natural si rapid fara sa mai fi nevoita sa apelezi la remedii daunatoare cum ar fi:

CAPSULA SUPERSLIM (drog mortal),

DIETE DE INFOMETARE (creaza gastrita duodenala sau ulcer)

BULIMIE(distruge ficatul) etc.

Urmeaza o dieta sanatoasa si lasa timpul sa isi spuna cuvantul. Vei arata cum ti-ai dorit daca urmezi pasii de mai sus.

Se mai pot slabi 1-2 kg pe saptamana, daca se respecta cateva principii:

I. Reteta pentru prima saptamana are la baza varza si orezul. In aceasta saptamana se vor consuma doar aceste alimente, alternativ: o zi varza, o zi orez. Varza se va consuma cruda, in orice cantitate, sub forma de salata (cu putin otet de mere, dar fara sare si ulei) sau sub forma de supa (cu ceapa, morcovi, telina, ardei, patrunjel) – fara sare, ulei. Orezul se va consuma fiert (cate 200-250 g/zi) cu diferite condimente si, bineinteles, fara sare.

Lichide admise: ceai de plante (soc – depurativ, crusin – foarte putin, pentru reglarea scaunului, papadie, sunatoare etc.), ceai verde, apa minerala plata, o cafea cu zaharina (asta in cazul in care nu puteti renunta la cafea!).

Se beau minimum 2 l/zi de lichide.

Gimnastica (o componenta importanta a regimului). Se face zilnic, o jumatate de ora.

II. In urmatoarele saptamani se poate manca normal, dar respectand aceste principii:

– nu se mananca niciodata dupa ora 18:00; daca totusi va e foame tare, mancati un mar, un morcov sau beti 1-2 cesti de ceai de plante;

– dupa fiecare masa beti un pahar de ceai + 2 lingurite de otet de mere (imunitate excelenta + ardere a grasimilor rapida);

– inlocuiti painea alba cu grahamul sau painea intermediara;

– evitati prajelile (sunt gustoase, dar hipercalorice si toxice!) si preferati legumele sau fructele proaspete, lactatele (naturale) si carnea slaba (nu prea multa!);

– evitati dulciurile (eu prefer mierea naturala dulciurilor cu zahar rafinat si aceasta in cantitati moderate – 1-2 linguri/zi).

Daca totusi nu puteti rezista unei felii de tort sau unei tablete de ciocolata, atunci incercati s-o mancati pana la pranz, cand nu se depune.

Respectati in continuare programul de gimnastica (dupa cateva zile va deveni o obisnuinta placuta!) si mergeti pe jos cat mai mult!

Recommended For You

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *